malinbergsell

Rörig Fredag

Allmänt Permalink3
Jag vet inte vart jag ska börja, jag och min tjejkompis låg i sängen till kl 13.00 ungefär, det enda vi gjorde var och gå upp för att äta lite frukost sen la vi oss igen för att kolla på serie. 
När vi väl bestämde oss för att gå upp för att verkligen göra oss iordning var klockan 13.15...sedan resten av dagen har jag inte gjort något alls faktiskt, skönt för har haft en del planerat. Funderar bara på att ta en långpromenad med min hund bara för att göra någonting nyttigt. Mitt rum är kaos och behöver städa men orkar inte göra det idag så tar tag i det imorgon. 
#1 - - Frida:

Har faktiskt inte heller gjort något idag, det behöver man ibland :)

Svar: Jo men eller hur bara ta det lugnt:)
Malin Bergsell

#2 - - ISA:

tycker det låter som en rätt skön dag ändå, sånna behövs <3

Svar: Jo men visst behövs dom :)
Malin Bergsell

#3 - - anna rosen:

Hej! Vart är ditt skrivbord ifrån? Kram

Svar: Ikea :) Kram
Malin Bergsell

Till top