malinbergsell

Kathleen Lights paletten

Allmänt Permalink0
Är så sjukt glad idag, för idag kom min Kathleen Lights palett i brevlådan. Klickade hem den direkt när jag såg att den fanns att beställa, för var bara tvungen att ha den innan, och var så rädd att den skulle ta slut snabbt, brukar vara så när jag vill ha något, då är jag för sent ute. 
Färgerna är så vackra men har inte provat dom än, men ser fram emot det nu till helgen kanske. 
Kostar lite men jag tycker att det är lätt värt det om man ska ha något som är pigmenterat och i bra kvalite. 
Fick rigga upp min egna lilla fotostudio för att ta denna bilden, ville ha fokus på paletten och ha en ren fin bakgrund, men ändå lite höstigt så fick komma till en löv med, men som inte drar till sig för mycket fokus från paletten. Hoppas ni gillade detta lilla inlägg, har varit dålig på att uppdatera men ska försöka bli bättre nu. 
Kramar!:)
Till top