malinbergsell

Bra och dålig Lördag

Allmänt Permalink1
Grym Lördag idag på ett sätt, varit ett bra jobbpass, sen åkte jag in till Kalmar med min fina Faster och syster för att kolla på bio. Vi pratade en hel del om olika saker, för vi bondar sjukt bra. 
Sen tror jag att jag ska ta en liten pause från mina sociala medier ett tag, jag ska ju vara inne och så men inte vara så aktiv och lägga upp så mycket som jag brukar knappt någonting faktiskt. Jag behöver det just nu känner jag, bara lägga undan iphonen ett tag och fokusera på just mig. 
Hoppas att Söndagen kommer bli bra också, den ska bli bra har jag bestämt. 
Hur har ni haft det?:)
#1 - - Lina:

Grymt :) !
Det är sjukt skönt att släppa Iphonen och skita i sociala medier lite! Jag har typ inte använt telefonen alls på en vecka, hur gött som helst! Då ser man också om man tittar sig omkring hur sjukt osociala folk är för alla bara glor ner i sina telefoner! Lite sorgligt!

Svar: Jo men visst är det så, därför jag ska släppa mer nu sen får dom andra tycka vad dom vill haha :)
Malin Bergsell

Till top