malinbergsell

Morgonpigg idag

Allmänt Permalink2
 
Godmorgon hörrni!
Böjar denna dagen med att vakna och ser att solen skiner, och då blir jag på glatt humör. Hoppar upp ur sängen och drar på mig någon varm tröja, brukar frysa på mornarna, springer upp för trappan, går och klappar min hund och gosar lite med honom, tittar ut och bara njuter av att solen skiner mot mitt ansikte och jag mår så bra!:) 
 
Inga stora planer idag, ledig helgen och det första jag gjorde va en kopp kaffe vilket jag måste ha på morgonen. Satte mig direkt vid datorn och kom på att jag inte bloggat på länge vilket är dåligt av mig för tycker ju det är jättekul och måste ut och fotografera idag för behöver fler bilder, både till instagram och till bloggen!
Tror jag ska ta en promenad med hunden efter maten sen och bara njuta av solen och att det faktiskt känns varmt.
 
Nu när det är så här fint väder ute så vill jag bara ta med mig kameran och gå runt bara och knäppa bilder.
Mår så sjukt bra av att fotogarfera och nu börjar jag få igång lite inspiration. Både bilder inomhus och ute hur bra är inte det?:) 
Nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och kolla runt på lite bloggar! 
#1 - - Veronica Wallgren:

Så söt!

Svar: Han tackar :D
Malin Bergsell

#2 - - a n n i k a:

Så söt!

Svar: Tack :)
Malin Bergsell

Till top