malinbergsell

Vårkänslor

Allmänt Permalink6
 
Nu när solen är framme lite korta stunder så kan jag verkligen känns lite vårvärme när jag får solen mot ryggen eller mot ansiktet.
Hur härligt är inte det?:)
Har jobbat idag och då kom den fram lite snabbt och det var så skönt, sen försvann den tyvärr lika snabbt igen.
Varit fullt upptagen idag speciellt på jobbet, städat och haft en telefonsamtal nyrligen så ja. 
Nu ska jag vila lite och kolla på någon serie kanske och sen fortsätta att städa rummet :) 
 
 
#1 - - Amanda Eriksson:

vilken fin bild::)

Svar: Tack du :)
Malin Bergsell

#2 - - Sarah:

De får gärna bli vår snart :)

Svar: Ja tycker jag med :D
Malin Bergsell

#3 - - Emelie Andersson:

Äntligen lite vårkänslor :)

sv: ja eller hur, tittat allt till dem lite extra :D

Svar: Ja eller hur :D
Malin Bergsell

#4 - - Emelie Andersson:

sv: tack så mycket Malin, så nu kan vi ju ses snart :)

Svar: Ja jag hoppas det att vi har tid snart att träffas :D Måste vi göra :)
Malin Bergsell

#5 - - Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

Vacker bild :)

Svar: Tack snälla :D
Malin Bergsell

#6 - - sanna:

Åh jag fick med vårkänslor igår när det var så soligt, känns som när man är kär typ! Pirra i hela men bara av att solen kikade fram :D

Svar: Det är samma för mig, vill bara att det ska bli vår värme nu med :D
Malin Bergsell

Till top