malinbergsell

Två av mina favoriter

Allmänt Permalink5
 
Dessa två stövlar är helt klart favoriter i min sko-garderob!:) Dom bruna är ett par Johnny Bulls, och dom svarta är Primeboots. 
Har sett många ha Johnny Bulls då dom ligger lite lägre i prisklass, men dom är ju ungefär likadana, lite grövre i modellen och skulle säga att kvaliten är lite sämre dock, dom blir snabbare slitna. Ni ser ju hur myket jag har haft mina haha. Primebootsen använder jag också men är lite mer försiktig med dom, vill inte använda dom om det regnar eller om det är snö, om jag bara ska ut och köra bil, men ni förstår vill ha dom när jag vill se lite finare ut, eller om jag ska på stan eller så. 
Ett måste tjejer nu till våren och sommaren, sen på hösten deffinitivt.... ett par stövlar måste finnas i sko-garderoben! :D
Skojar bara, men det är så snyggt och stilrent tycker jag och stövlar är sköna att gå i med. 
 
Vilka stövlar skulle du lägga dina pengar på?:)
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

så fina!

Svar: Tack du :) Ja jag gillar dom båda jättemycket :) Stolt ägare kan man säga :D
Malin Bergsell

#2 - - Skogsraah:

Snygga!

Svar: Tack trivs jättebra i dom, att rekommendera :D
Malin Bergsell

#3 - - Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

Snygga skor :D

Svar: Tack:)
Malin Bergsell

#4 - - Tea Rajkovic:

Så snygga!

Svar: Tack :D
Malin Bergsell

#5 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så snygga! :)

Svar: Tackar :)
Malin Bergsell

Till top