malinbergsell

Stövlar nu till våren

Allmänt Permalink4
Ett måste enligt mig nu till våren är ett par stövlar. Har två par ett par Johnny Bulls och ett par Primeboots.
Kan vara så snyggt till kjol eller jeans och kanske även shorts, bara sen någon enkel snygg topp till :)
Har sett många som har over knee stövlar med platt sula ingen klack, men jag skulle vilja ha med klack i så fall, tycker det är snyggare. 
Vilka skor tycker du är snygga nu till våren?:)
#1 - - Sarah:

Ja tycker de e sjukt snyggt me converse :)

Svar: Ja jag håller med dig :)
Malin Bergsell

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Dom är så snygga!

Svar: Jo helt okej faktiskt, tycker inte om riktigt dock att dom är så tjocka i foten, känns lite klumpigt men sjukt bra budget om man vill ha liknande som Primeboots :)Har ju Primeboots med och gillar dom bättre faktiskt:)
Dessa är snygga i denna färgen dock:)
Malin Bergsell

#3 - - Helene:

Snygga! jag vet inte, skor som skor ;D Nämen, köpte ett par klackskor av mocka förra veckan som jag tyckte skulle passa våren. Går upp ovanför foten början av smalbenet. ^^

Svar: Åh låter ju jättesnyggt :) Kan se dom framför mig vill också ha sådana mocka i typ ljusbrun over knee stövlar :)
Malin Bergsell

#4 - - josephine Asplund:

Gillar också dessa skor, har själv ett par. Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Svar: Tack snälla du :) Desamma många kramar <3 :)
Malin Bergsell

Till top