malinbergsell

Sociala medier

Allmänt Permalink0
 
Hej allihopa :D
I detta inlägget skulle jag berätta lite om mina sociala medier:)
 
Instagram: malinbergsell
Lägger upp på instagram dagligen nästan i alla fall, beror på hur upptagen jag är men jag försöker varje dag. Har både bilder som jag tar med min systemkamera och mobilbilder, men vill mest ha bilder som är bra kvalite så försöker lägga upp mer bilder som jag tar med systemkameran, nu har det dock blivit mycket mobilbilder vet inte varför men kolla gärna min instagram om ni vill följa mig ännu mer dagligen. 
 
Facebook: Malin Bergsell
Ska jag vara ärlig så gillar jag inte Facebook alls längre är aldrig inne, har det bara för att vänner och ovänner ska kunna nå mig om dom vill något eller bara prata, så varför inte skicka iväg ett meddelande för det är det enda som jag är aktiv på när det gäller Facebook.
 
Snapchat: maalinbeergsell
Snapchat är bara en allmänt rolig app tycker jag, där man kan lägga ut mer exakt vad jag gör nu och bara flamsa runt lite, ta roliga bilder, spela in lite videos och visa vänner eller andra vad man gör lite mer exakt i vardagen om ni förstår. Jätterolig app så följ om ni vill :D
 
KIK: maulina18
Bara att skicka iväg ett meddelande om ni vill prata eller har frågor om ni vill :) 
 
Ni får ha en superbra dag nu hörrni, det ska jag försöka ha även fast jag vaknade runt 11.00 haha:) 
Kramar!
Till top