malinbergsell

Nytt smink

Allmänt Permalink1
Är så sugen på att köpa nytt smink!
En ny concealer och setting spray i alla fall, sen vill jag ha en Mac lip pencil med. 
Tror jag ska beställa det sen när jag kan, men just nu får jag vänta lite, precis klickat hem lite byxor som ska betalas nu när lönen kommer och iphone räkningen hehe...
Mina fransar kostar också nu i månaden så måste bestala för det också, så dom pengarna som blir över sen blir till sånt jag vill ha, 
Lägger såklart undan pengar med varje månad, kan vara bra ifall iphonen går sönder eller något liknande.
 
Är verkligen en Ma fantast i smink, älskar det märket, har fastnat för Smashbox och Anastasia Beverlly Hills med.
Lite dyrare sminkmärken men får unna sig det ibland. 
Vad är erat favorit sminkmärke?:)
#1 - - Linn - skönhetsblogg:

Så svårt att bara välja ett favoritmärke, finns så många jag gillar! Makeup Revolution, NYX, Anastasia och the Balm är några av mina favoriter. :)

Svar: Ja jag håller med dig, har själv lite olika men Anastasias ögonbrynsprodukter är svåra att slå :)
Malin Bergsell

Till top