malinbergsell

Jobb och fika

Allmänt Permalink3
 
Varit iväg och jobbat idag, i regnet, varit så konstigt väder idag, regn,sol,regn,sol... Började ösregna när jag nästan var klar och skulle ställa bilen, som tur var så slutade det nästan när jag skulle cykla hem, sen kom det ju såklart lika snabbt igen. 
Nu i alla fall så har jag ätit och gått ut med hunden. Ska träffa en av mina närmaste vänner senare och fika lite, ska bli så mysigt bara prata av sig lite om livet typ. 
Måste boka ny tid för mina fransar också, så det ska jag göra med innan jag åker hem sen. 
Har det varit lika tråkigt väder hos dig?:)
#1 - - MATILDA:

Vilken snygg outfit :)

Svar: Tack snälla :) Tycker den är enkel men samtidigt snygg :)
Malin Bergsell

#2 - - ISA:

Du är ju för snygg du! och mysigt med fika, det är min favvo-grej att göra ;)

Svar: Ja det är så mysigt:D Du är fin vännen :)
Malin Bergsell

#3 - - emelie andersson:

finaste du, vi måste ses snart :)

Svar: Du är finare :) Ja du får hojta till när du är ledig och kan :)
Malin Bergsell

Till top