malinbergsell

Fredag

Allmänt Permalink3
 
Känner mig såhär nöjd nu när det äntligen är Fredag. Ledig i helgen från jobbet så när jag väl är ledig så är denna dagen som den är för alla andra för mig. 
Får köra till Växjö idag med några vänner så blir mycket körande idag för mig runt 5 1/2 timma sammanlagt men är van. 
Nu ska jag vila innan jag ska iväg igen, och sportlov för många nästa vecka så glädjs med dom, även fast man själv jobbar hehe. 
Känns som att min lillasyster är mer ledig än vad jag är ibland. 
Vad ska ni hitta på i helgen?:)
#1 - - ISA:

FIIIN! sommarfeeling på bilden <3 visst saknar man lov lite nu när man är *vuxen? hah. var så magisk känsla när man väl fick gå på lov :p

Svar: Haha jo lite saknar man det faktiskt, ja man var så glad och ivrig varje gång man fick det. Nu jobbar man året runt lixom :) Tack snälla du för den fina kommentaren :)
Malin Bergsell

#2 - - Emelie Andersson :

Du är så himla fin Malin! :)

Svar: Ska du säga finis :)
Malin Bergsell

#3 - - freja, trelleborgs största blogg:

så fin outfit =)

Svar: Tack du, kul att du gillar den :)
Malin Bergsell

Till top