malinbergsell

Kämpat med bilden

Allmänt Permalink1
Har suttit länge med denna bilden, svårt med skimmlar tycker jag, både med färgerna och att den ska vara vit med. Sitter jag en stund och vet hur den ska vara och vet hur den ska se ut är det inga problem då får det ta tid, men blir ibland lite frustrerad när jag inte riktigt vet hur redigeringen ska se ut och det inte blir som jag vill är det tufft:)
Vill ha naturligt i bilder som det speciellt är ganska mycket färg i som i denna, hindret är gult och rött och vill ha fokus på hästen så dämpar dom färgerna oftast i bilden lite. Älskar att redigera bilder som det händer något i som i denna, lite fart och spänning, beror helt på hur bilden är såklart, men hästbilder är exra kul ibland, är lite olika för mig, ibland är det djur, sen kan det helt plötsligt vara poträtt. 
Hoppas ni har en grym dag ska avsluta här nu, ska ta och redigera lite mer nu, kramar på er. 
#1 - - Emelie Andersson:

Tycker den blev riktigt bra, du är sjukt duktig :)

Svar: Tack snälla Emelie, ja den blev helt ok:)
Malin Bergsell

Till top