malinbergsell

Solig dag

Allmänt Permalink0
 
Vilket väder idag med hörrni, lite blåsigt och det har blåst lite kallt, men solen har varit framme och då är det ju superbra och passa på att tvätta bilen, ser många göra det nu i vårvärmen och det är ju inte för varmt då så förstår att många vill ha sina bilar fina nu, på sommaren brukar det ju vara så varmt, men nu är ju vädret perfekt. 
Själv letar jag egen bil för fullt men så svårt att veta vilken jag vill ha, har ju mina krav såklart men priset och allt måste  vara på topp med i den nivån som jag är villig att betala så hoppas jag hittar min drömbil sen. 
 
Nu måste jag försöka koppla av lite har sådan huvudvärk, borde inte sitta vid datorn eller iphonen på ett tag nu, så ska försöka att bara koppla av och ta något att äta och slappna av lite. 
Ni får ha det bäst! :D 
Till top