malinbergsell

Mac och Nyx

Allmänt Permalink1
 
Beställde hem dessa 3 skönheter som kom i min brevlåda idag och gissa hur glad jag blev! Låter konstigt men jag blir så exalterad när jag får hem nytt smink! Har velat ha dessa 3 jättelänge nu och jag sa till mig själv att nu får jag faktiskt ta och klicka hem dom, för jag har pengarna, fattar inte varför jag velar så ibland.
Älskar att ha bruna nyanser på mina läppar. passar i det sen gillar jag nude med såklart men denna färgen har jag hört bra om. 
Mac är lite dyrare märke men tycker att det är lätt värt det för deras produkter är grymt bra!
Nyx är ett mer billigare märke, men dom har grymma produkter dom med älskar Nyx. 
Överglad just nu kan man säga :)
#1 - - Josefine Klashed:

Förstår dig, jag blir också väldigt exalterad när jag får hem nytt smink. Det känns som att öppna julklappar på julafton haha :)

Svar: Visst gör det nästan exakt så även fast man vet vad det är i :)
Malin Bergsell

Till top