malinbergsell

Den bästa platsen

Allmänt Permalink4
 
Detta är min lilla favoritplats i mitt rum helt klart. Här tittar jag på serier när jag har tråkigt eller om jag bara vill slappa tänka lite, kanske prata med något kompis. 
Har ganska nyrligen skaffat mig en ny säng hade en 90cm bred innan och nu 1.60 cm bred, ganska stor skillnad eller hur?:)
Sover som en stock här alltså. 
Har du någon favoritplats i ditt rum eller bara ett ställe där du kan gå till?:)
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men så mysigt det ser ut!

en härlig påsk önskar jag dig!

Svar: Tack desamma fina du :)
Malin Bergsell

#2 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack snälla önskar dig desamma hoppas du kommer igen på besök :D Kram<3
Malin Bergsell

#3 - - Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

mysigt

Svar: Ja inte så tokigt :)
Malin Bergsell

#4 - - Louise:

Håller med, bästa platsen ;)

Svar: Visst e det :D
Malin Bergsell

Till top