malinbergsell

Fotografera djur

Allmänt Permalink2
 
Att fotograefra djur är lättare sagt än gjort, skulle fotografera min fasters lilla hund, men den är ung och har sjukt mycket spring i benen och dessutom svart vilket gör det svårare. Fick inte med hela hunden i denna bilden tyvärr, men tycker den blev helt okej ändå med fokusen så visar den ändå, alla bilder blir ju inte perfekta hela tiden, var lite stressad också just denna dagen, men var bara tvungen att visa er honom för han är för söt. 
Sak iväg och fotogarefra på dressyrtävling nu i helgen med en kompis, längtar så mycket första gången med mitt nya stora objektiv med på just hästar, så blir spännande att se hur skärpan blir men på detta objektivet är det kanon, men fokusen är lite långsam tyvärr, vilket är lite neggativt för betalade runt 7000kr för det,men skärpan är kanon när man väl får en bra bild och fokusen hänger med bra. 
 
Nu ska jag strax ut och ta lite självpoträtt tänkte jag i vårsolen, var ett tag sen och vill så gärna ha nya bilder. 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina bilder

Svar: Tack du :)
Malin Bergsell

#2 - - a n n i k a:

Söt!

Svar: Ja han e riktigt söt :)
Malin Bergsell

Till top